söndag 30 augusti 2009

Pannband




















Jag skulle ha ett i röd ton. Men det gröna är jättefint. Men det turkosa med blommor är jag helt såld på... Det är svårt när man ständigt har beslutsångest :)
De här kanske kommer att finnas på julmässan som kommer att vara på orten i december. Jag kanske är ute i väldigt god tid, men hellre det. För mig tar det ju tid att sy dessutom har jag inte riktigt tid varje dag. Men himmel vad skoj det är att sy när man har massa idéer och känner kreativiteten flöda :)

Måste klämma in en humorkort i slutklämmen. Så här kan det se ut när man alldeles just köpt nya byxor och sedan går ut på festival...

1 kommentar:

  1. Vilka snygga pannband! Och ang bilden där nere, det är en typisk sak jag skulle kunna göra... Hahaha....

    Så kul att hitta en ny syblogg! Välkommen in till mig ock kika!

    /Jessica

    SvaraRadera