torsdag 8 november 2012

Ordspråk



 
 


 
 
 
 

Det finns så mycket jag har att visa. Ska ta mig i kragan och fota lite. Haft riktiga pysseldagar när det bara sprutat idéer. Det går så mycket bättre med sådant just nu än att arbeta tyvärr.

Har ett arbete som gäller omvårdnad av människor. Men jag... Har ingen som helst yrkesstolthet. Och det känns så tragiskt. Så ska det ju inte vara!
Men vad göra? De utbildningar jag vill ta tag i finns inte i närheten av mig. Och flytt då får jag inte med mig min familj.
Oj, öppnat mitt hjärta nog mycket för ikväll ;)

1 kommentar:

  1. Vill se mer utav dina pyssel! Känner igen mig i yrket av omvårdnad...synd man inte känner stolthet över yrket och det behöver inte vara så. Jag ska hjälpa dig ta tag i det, ska hitta någon utbildning, finns så många på nätet nu, nätbaserade som kan passa!! Trevlig helg på er! Puss och Kram!!

    SvaraRadera