tisdag 29 juli 2014

Sommar sommar sommar

Vilken härlig sommar jag har :)

Gjort en massa saker som jag annars inte brukar göra.
Det här är ett exempel på det...



Trodde inte att jag skulle palla att flyga igen. Har varit så less på att alltid vara åksjuk, vad jag än åker. Inte skoj.
Men provade något nytt denna gång, åksjuketuggummit som finns på Apoteket. Och det hjälpte mig, och jag är så himla lättad!

Vi åkte till Stockholm och blev guidade av några goda vänner.
Vi hade satt upp ett ungefärlig plan på vad vi skulle hinna med att se och göra.

 
 
Slottet...


 
 
Gamla stan...
 
 
Alla vackra miljöer. Huset, dörrar, fönster, skyltar...
 
 
Junibacken...




 Och min favorit bland småhusen var nog Muminhuset... Wow! Vilken myspyskänsla!


Vilken kontrast mellan mitt hem och att vara i Stockholm. Men skoj hade vi. Kommer säkert fler bilder. För vi var ju inte "bara" på dessa ställen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar