söndag 4 januari 2015

Back to business!

Haft några lediga härliga dagar över jul och nyår.  Fullkomligt underbart!
Umgåtts med familjen.
Idag provade vi fiskelyckan igen. Men inte ens ett tecken på att det fanns fiskar i närheten. Istället frös vi som hundar allihop. Men vi var inte ensam om att ha dålig fiskelycka just idag. Alla andra på sjön gav upp en efter en de också. Vi som skämtade om att vi skulle fixa middagen :-D Tur vi hade lax i frysen ;-)

Från det ena till det andra...
Har ni sett stället som är till salu i Sollefteå??? Norrfrid!
Kika in hemsidan... Norrfrid.se

Passar ju fint att grubbla på sånt nu när min vardag rullar igång imorgon igen...
Dessa tankar... Om jag bara hade en idé som höll skulle jag satsa.
Men ingen idé i sikte här.
Tur jag kan skriva av mig här! Inte så många som läser :-D

Nu ska jag ut till kaninerna en sväng och sedan fortsätta på mössan till min man.






2 kommentarer:

  1. Halloj! Jag skrev ett inlägg om dina frågor angående odling. Länkade till dig också... hoppas det var ok. :) /Anna

    SvaraRadera
  2. Ibland är själva fiskeproceduren så trevlig i sig att det inte gör så himla mycket om man inte får napp. Lite meditativt, nästan.

    Norrfrid är onekligen ett fantastiskt ställe. Har följt den bloggen i många år och njutit av alla vackra bilder och härlig inspiration. Man kanske skulle flytta till norrland!

    Må så gott och ha en fortsatt fin helg!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera