fredag 16 mars 2012

Fynd!


Man tror, när man bor som jag, att det inte ska finnas så stort utbud där man bor. Utanför ett litet samhälle... Men tji fick jag!
Hittade födelsedagspresenter till tre och härliga vårtecken till mig :)
***
Har fastnat på vita blomster. Har skrivit upp på min sommarlista att inhandla dahlior, stora vita. Även vita pelargoner...
Var in på den lokala blomsterhandeln och fann följande!
De är såå krövla fina! Har haft blå tidigare, och trott att det var enda färgen. Men sett i tidningar att det finns i vit modell också.
Och vad har vi här då!? DAHLIA! Vad skoj att få se om jag lyckas med denna skönhet :)
På secondhand butiken fann jag en läcker cremevit spets (två äldre gamla lakan med brodyr fick också följa hem), den grå inhandlades på blomsteraffären.
Och avslutningsvis så ska jag, under denna helg läsa följande bok :D Och bli rik som ett troll... nån gång... kanske... hmmm?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar