tisdag 6 mars 2012

Jag och pensionärerna

Ikväll är jag mätt så jag håller på att spricka!
Anledningen är Norsjöslöjdarnas årsmöte. Jag, med mina 32 (OK, snart 33) år kände mig otroligt ung. Eftersom de flesta är i 60- 70 års åldern. Vet att det finns några till som är i min ålder, men de kommer tyvärr aldrig på årsmöten.
Men herrejissus vad jag åt... Karré, potatisgratäng & brysselkål. Och toppat med en härlig chokladkaka till efterrätt.
***
Jag kan nu titulera mig som sittandes i deras valberedning (vååågen) och även sittandes i festkommitén. Ja, jag håller väl en lite låg profil såhär i början :D
Men det ska bli roligt att få vara med lite mer.
Modell för min brudklänning sydde jag för ett år sedan...

2 kommentarer:

  1. Dom är nog jääteglada att få ha en sådan glad och sprallig tjej som dig med!!:)

    SvaraRadera
  2. Wow så läcker modellklänning!! =)

    SvaraRadera