tisdag 17 april 2012

Filmen!


Jag är ju en true-beliver av att 1:a filmen är suvvä och sedan barkar det utför i stormsteg. Och så har det ju alltid varit. Denna bryter dock denna trend. Men har ni inte sett den, och har en gnutta av den här typen av humor, SE DEN!
***
Sänder en blomma till min lilla kära vädurskanin som skulle ha ungar förra veckan, det bidde inga. Men igår kväll satte det igång i alla fall. Det gick tyvärr inte bra. Inte bra alls. Fy bubblan! Hon skuttar nu på evigt gröna ängar och här sitter jag och gråter. Jaa, jag är blödig. Men så är det väl när man lär känna ett djur och vill deras bästa.

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar. Angående skorna;

    Invigde dem förra helgen. Sjukt knepiga att få på fötterna. Kämpade flera minuter. Men när de väl är på plats är de mycket bekväma. Jag gillar dem!
    Och de ser väldigt roliga ut, många andra som fick sig ett skratt när jag skuttade runt i dem.

    SvaraRadera