tisdag 29 maj 2012

Bye bye gammal andedräkt!

Äntligen har hantverkarna satt igång med vår ventilation på övervåningen... Det vibrerar i hela huset!

Som jag har tjatat. Men nu blev de väl less på att jag varje vecka kommer in till dem och säger samma mening:
Hej! Jag vill fortfarande ha ventilation på min övervåning :)

Det som vart tokigt är att i vårt hus har de murat igen den befintliga ventilationen som var i muren som går upp genom huset. Detta p.g.a. att de bytt rökgång en gång i tiden och kanske tänkte att det inte behövs nån ventilation på övervåningen.

Men jag kan meddela att det behövs!
I ett litet hus som vårt och endast två sovrum och en liten hall på övervåningen blir det lätt vääääldigt instängt när 4 personer legat flåsat gammelandedräkt. Huvva!

Men nu, snart...

Bild lånad från http://nummer.se/wp-content/themes/nummer/scripts/timthumb.php?src=http://www.nummer.se/upload/Pressbilder%202011/Turteatern_Det%20stundade%20upproret_Janne%20Tavares_stor.jpg&w=447&zc=1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar