fredag 20 juli 2012

Norsjöslöjdarna och kändismöte

På söndagen var jag och en kompis och arbetade på norsjöslöjdarnas sommarmarknad. Det var människor som vandrade runt där hela dagen, mer eller mindre. Vi hade mycket att surra om också, så jag hade en tokbra dag.
Det finns så mycket fina alster att kika på och förhoppningsvis handla...









Igår tog jag med min familj på marknaden och tog mig en titt till, och vem står där!? Mitt framför mina ögon! Och för en gångs skull så var hon inte särskilt färgglad. Jo, Jag blommar Maria :)
Hon var exakt som jag hade tänkt mig, men jag... istället presenterade mig och surrade nervöst som vanligt :D Typiskt mig!

1 kommentar:

  1. Erika: Var du på norsjöslöjdarna och tittade?
    Yenny: Nej, var det beachhelgen?
    Erika: Den var ju hela sommaren juh!
    Yenny: jaha?
    ;)Nästa sommar ska jag kika!! Och kanske tvinga Jonas att tillverka nåt som jag kan sälja?? I plåt ;)

    SvaraRadera