söndag 29 juli 2012

Det här med ådersnoja...

Den nojan har jag besuttit i flera års tid. Konstigt egentligen när jag faktiskt "bara" är 33!
Men jag har börjat släppa den nu och det känns himla skönt :) Har märkt saker som jag börjar gilla som JAG tycker är ålderstecken.

* Har börjat tycka om loka, men den ska vara lite smaksatt förståss, helst med citron...

* Jag har alltid gillat hantverk och slöjd, men nu... Jag älskar det!

* Skulle kunna njuuuta av att gå en hel dag på museum.

* Tycker det är underbart om familjen kör någon ny väg så jag kan kika på gamla hus och fina utsikter.

* Njuter av mat och kollar faktiskt på menyn om det finns något annat än vesuvio och grillkorv.

* Tycker att MÄH, TYP, HANBA och JABA är riktigt jobbigt att lyssna på.

* Har mina djur, och nepp, kaninerna är MINA, inte barnens.

* Börjat skita i vad människor SKA ha för normer och saker...

Ja, det var en del :D


För int i klåån vill jag se ut så här när jag blir äldre i alla fall!

1 kommentar:

  1. Så skönt att komma till självinsikt. Har inte funderat så mycket på hur jag ändrats de senaste åren, kanske bryr jag mig inte lika mycket vad folk tycker om mig, samtidigt som jag är livrädd att bli pratad om bakom ryggen! Vill gärna vara den anonyma typen. "Mä, typ, hanba, jaba" är tyvärr uttryck jag kommer på mig själv att använda ganska ofta, så fjortisvarning på mig! ;) haha, ingen puma det där, men alltså...jackie Stallone, sylvesters morsa...för att vara 90 bast är hon fan het, dock inte på naturlig väg ;)(Länken blev så lång så du får äran att googla på hennes namn!)

    SvaraRadera