onsdag 12 september 2012

Jag klarade det!

Jag klarade av denna dag med bravur måste jag få säga.
Följt min syster på cellgiftsbehandling och även fått träffa läkaren. Känns bra att få bilda sig egen uppfattning, ställa frågor och få svar direkt.

***
 

Och jag som aldrig brytt mig om att kika i kommunalarbetaren... ever! Förra nummret hittade jag några artiklar som jag fastnade för och läste. Och idag damp det senaste nummret ned i postlådan.
Och nu finns det en artikel jag fastnat för igen...


 
Jag ska läsa om den här mannen och när han odlar kravmärkt!

Bild: www.ka.se


1 kommentar:

  1. Kul att få träffa dig, i alla hast på ICA ( fast jag var småstressad, blir alltid det när jag handlar med småtjejerna!) Har aldrig klickat in på din blogg, då jag var så säker att den var lösenordsskyddad, så nu ska jag läsa in lite! Duktig du är som följer med och stöttar din syster fast det är tungt. Och ibland lönar det sig att bläddra i kommunal, har också hittat intressant läsning ibland. Kram!!

    SvaraRadera