torsdag 30 augusti 2012

Äntligen!

Nu blir det av :)

Jag ska gå kurs. Tummen har åkt ur!

 
 
mokkasin.blogspot.com
 
Jag börjar med att tova! Det blir under en helgkurs i slutet av september i ett samhälle några mil bort. Jag kommer alltså att kunna åka hem på kvällen och prata sönder min underbare make... 

gardsromantik.blogspot.com

Sedan hoppas jag att det blir luffarslöjd! (En kurs jag också anmält mig till, bara det blir lite fler deltagare så sätter det igång)
Så hoppas, hoppas!


odla.nu


Och tillslut hoppas jag på att trädgårdskursen drar igång i april nästa år.

Jaa, det var allt för denna gång.

3 kommentarer:

  1. Heja, heja! :) Och som sagt, som texten lyder på min favvoaffisch: Do more of what makes you happy! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Så kul att få lära sig nåt nytt!! Önskar jag hade lite händiga talanger, (kanske finns dom,?) men inte tålamodet och kanske inte riktigt det intresset :), hoppas det är bra kurser som känns lärorika :))

    SvaraRadera