söndag 12 augusti 2012

Men bra!

Är ett uttryck som jag använder ganska ofta...

Inte var det ju så uppmuntrande inlägg denna sommar, men nu tar jag mig i kragen och rycker upp mig. Så är det ju bara!
Nu ska det bli bra!

Igår fick vi vara med på våra grannars stora dag!




I vår fina kyrka


          Den häftiga bilen



Brudens bukett



Ett härligt "bihang" i form av burkar, sandaler och blöjor...




Eftersom de flesta har det mesta så köpte vi en fin körsbärsbuske i present. Hoppas bara den uppskattad eftersom den nyblivne maken har rensat deras gräsmatta från alla bärbuskar. Men denna klarar sig kanske i en större kruka ;)




Den goda tårtan!


Vi har haft en otroligt fin helg hela familjen.

Igår bröllop och idag bjudna hem till mycket goda vänner på middag. Det kändes välbehövligt eftersom både jag och min man har en tendens att bara se saker vi ska jobba med här hemma. Så jag tvingade mig faktiskt iväg, visst låter det dumt!? Men jag är SÅ tacksam att jag gjorde det :)

Imorgon ska jag väl se allvaret i min vardag, en vecka kvar av ledighet. Men jag har varit ledig lite väl länge kanske :) Jag hoppas och tror att sista veckan ger sol och mycket blåbär i frysen!



1 kommentar:

  1. Fina bilder och fina ord! Blir alldeles varm i hjärtat. Tack så mycket för en härlig dag! :)

    SvaraRadera