tisdag 23 oktober 2012

Jag spottar för denna gång...

Nu är det så att jag bara måste ta och spotta ut prillan.
Och ni stackare som finns i min närhet de närmsta dagarna kanske har lite förståelse om varför jag är nervigare än vanligt. Jag är en sådan person som snusar MYCKET. Det är ständigt och jämt, förutom när jag sover. Har en stackars dosa kvar, och den kommer nog att vara slut ikväll eller imorgon.

Jag kan ju faktiskt ha roligare saker för mig än att hela tiden ha koll på var dosan är, och spara de pengarna till något trevligare :)

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är! Jag har slutat mååånga gånger, och börjat om igen. Bra du tar tag i detta, jag hakar på så småningom...synd det är så krövlarns gott, men jävligt dyrt och onödigt...(och bli inte arg OM, men då någon bestämt sig för att sluta, så kommer jag INTe ge bjuda dig på någon, fast du skulle böna och be??...Hejja hejja!!:)

    SvaraRadera
  2. Du är toppen gumman! Kraaaaaam
    Simon Pettersson ;-)

    SvaraRadera