torsdag 13 december 2012

Nu gör vi en helomvändning!

Till skillnad från gårdagens skitinlägg så kan jag ju meddela att det kommer att bli en riktigt trevlig helg! Längtar som sjuttsicken!
Min älskade syster ska gifta sig!
Ja, hon som är sjuk.

Vi har inte haft särskilt mycket tid att förbereda eller planera, eftersom det var 2 veckor sedan vi fick reda på det. Men vi har kommit på en hel del ändå.
Jag har ju ännu en syster som är 7 år äldre, och hon som ska gifta sig är 4 år äldre... Jag är 33.

Jag och den äldre har kommit på några riktiga godingar som vi ska bjuda på under lördagskvällen :D
Och ja, vi ska filma och fota, MYCKET.
Men riktigt skriva här VAD vi ska göra vågar jag inte, syrran kan ju glutta...

Nu har jag fått order om att knåpa ihop ett jättehjärta till brudparet, men först färga mitt miserabla hår som ser lite ut som hajjsvajj eftersom jag försöker spara ut mina tidigare mohikanrakningar. Sedan longering av hästar och lussebak.
I slutändan får vi se hur mycket jag hann med egentligen!

Ha en härlig dag alla!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Kikar in och tackar för igår!

    Kolla in denna blogg om du inte har gjort det redan.... den får mig som inte är så speciellt intresserad av hästar...att vilja skaffa mig ett helt stall i denna miljö och jaa...suck fint är det!! http://vitadromgarden.blogspot.se/

    Suck och stön som sagt....helt ljuvliga bilder!!

    Ha det bäst så syns vi snart! /Linda

    SvaraRadera