onsdag 16 september 2009

Patric




Det är kanske inte så mågna som missat att en av tidernas största hunkar har avlidit. (Och ja, jag har tappat mitt öga på lite saltvatten igår...)
Dessutom var det i en av de vedervärdiga sjukdom som tyvärr är vanlig nuförtiden.
Jag förlorade min mamma i cancer för drygt 18 år sedan. Många där ute vet nog att det är en hemsk sjukdom som man hatar när den sakta tvingar en människa att tyna bort och lida utan att vi runt omkring kan göra någonting.
På fredag, kl 22.00 i kanal 1 är det dags för mitt fåniga fjortis leende att komma fram igen...
"Nobody puts baby in a corner"

2 kommentarer:

  1. Den passade visst!!! :)Miljövänligt och kort leveranstid också dessutom! *ha* Tack så mycket frun! /Cicci

    SvaraRadera
  2. Snuttan. Tänkte faktiskt på dig när jag läste om Patrick. Tur han finns kvar genom sina härliga chickflicks :)

    SvaraRadera