måndag 12 oktober 2009

Snedslåveckare

Nu har något nytt testats. En snedslåveckare! För 70 spänn kan man ju chansa på att det kanske skulle funka. Det gjorde det också. Istället för att ständigt köpa dessa band på affären.
Den är inhandlad på stoff och stil :)
Måste göra lite reklam för barbapapa duken också. Den är en tunnare typ av vaxduk, super fin. Jag har köpt den på Ohlssonstyger. Snedslån på dessa haklappar är inte re.do-tillverkad.
Min sylust försvann tyvärr när snön kom för drygt en vecka sedan. Men jag vet ju att den kan återkomma lika snabbt, sylusten alltså... ja, snön också för den delen :)
Först ut blev det en gul snedslå, härvan bredvid är tänkt att bli snedslå också.




1 kommentar:

  1. Jag har snedslåvikare i flera storlekar, men har inte kommit mig för att använda dem ännu, vad ovanligt för att vara mig! =)

    De hade ju barbapapatyget i bomull också, kunde nästan inte låta bli att köpa fast jag hade kvar hemma...fast när man inte vet vad man ska ha det till...

    Hoppas ni mår fint!

    SvaraRadera