söndag 19 juni 2011

MÖHIPPA :D

Oj, oj,oj...
Men jag kan meddela att jag lever i allafall ;)
I fredags arbetade jag hela dagen, 7- 16.45, trodde jag i alla fall.
Men när jag skulle ut och handla på min lunchrast fick jag en rejäl överraskning. Dörren slås upp till omklädningsrummet just när jag håller på att byta om.
Min svägerska filmar och flera andra håller i kameror!
Jag ser väl ut som att jag skitit i brallan eftersom jag antar att jag bara gapar och stirrar..?
De slänger fram ett par tighta, utsvängda jeans som är beklädda med blommor och en polotröja som är knallgrön och med rosa blommor. Pricken äver I:et blir ett par blomglasögon och en tiara.
Jag får en drink i en milkshakeversion intryckt i handen och börjar bälja...
Får, med lite rumpproblem på mig byxorna tillslut och jag visas upp för några av min arbetskompisar :D
Vi drar från jobbet och går mot skolan. Jag får lite lätt panik och säger att jag inte vill att något stackars barn ska behöva se mig. Men det är lugnt...
Jag blir mött av en kille som brukar spela in skivor... till fylltrattar... på skoj!
ÄNTLIGEN! Jag älskar att sjunga, men det låter inte vackert. Men jag älskar det!!!
De första två låtarna går bra, men när den tredje spelas bryter jag ut i asgarv!? Vet inte vad som händer... men jag bara skrattar. Tror att jag sjöng eventuellt halva den låten, men jag är inte säker.
Helt plötsligt ser jag min blivande man! Han ska också sjunga, men efter mig :)
Efter ett snabbhångel med min karl blir jag blir ivägsläpad till bilen och de säger att vi ska till stan.
Det blir ett stopp i Boliden eftersom flera var hungrig redan då. Dunka, dunka i bilen och mycket skratt.
Väl framme i stan får jag ett uppdrag... Jag ska hitta de karlar som jag numer aldrig kommer att få någon chans med. Och de ska jag fotas med.
- Miljonären
- Riktigt lammkött
- Patric Swayze
- Peter Tägtgren
- The biggest cock
- En bartender
- Det snyggaste affärsbiträdet
De var en del av alla olika. Som extra poäng skulle jag hitta: "Den gamle erfarne silverräven"
Jag hittade nästan alla kan jag säga :D
Höll nog på att smälla av ett par gånger. Men, men...
Det blev restaurangbesök med god mat på Tatung. Mycket härligt att få sova på Scandic hotel, särskilt när vi kom hem till hotellet efter kl 3.00 efter utgång, himla dansande on the floor :) och karlar som gjorde rumpgnuggdanser mitt framför mig. Jag kunde inte be om en bättre möhippa.
Min karl fick en bild av mig mitt i natten, jag var under kvällen SNÖVIT! (Men kan tycka att jag såg mer ut som en transa.. eller hur?)
TACK ALLA INBLANDADE! Hoppas jag kan lägga ut fler bilder senare, när jag konfiskerat dem från de andra ;)

2 kommentarer:

  1. Å vad jag också ser fram emot bilderna stumpan! :)
    Är glad att jag iallafall kunde vara med på möhippeplaneringen :)

    SvaraRadera
  2. Jag fick ju sjunga en favvo, tack vare dig! Give me your love! Såååå kul :D

    SvaraRadera