lördag 19 november 2011

Vilken härlig dag, la, la, la,la....



Vilket härligt oktoberväder det varit idag, och snart är det 1:a advent! :D
Jag har alltid varit fascinerad av gammeldags ljushållare till granen. Och nu slog jag på stort när jag beställde från panduro, hela 5 stycken blev det. Ja, ja, jag blev lite snål...
Men det är äckligt tjusiga, visst?
Och här bjuder jag på årets lingonrishjärta som hänger utanför dörren :)
I år hade jag inte tänkt vara med på Norsjöslöjdarnas julmässa heller, det är två år sedan jag var med. Det kändes som jag inte hade nog att komma med... Men jag kände efter länge och väl och tänkte att jag kan väl visst vara med. Jag behöver väl inte ha ett berg med saker som jag hade då? Så jag pysslar lite då och då, när jag har tid och lust.
Marknaden är nästa helg, då det även är skyltsöndag.
Ska bli jättemysigt!

1 kommentar:

  1. Ja, visst kan man få julstämning när man står på marknad. Även om snön och vintervädret saknas. Vi hade snö i söndags, men den smällte bort. Lycka till på marknaden!

    SvaraRadera