onsdag 2 november 2011

Lite ändringar...

I den fina hinken står nu en liten gran och väntar på snön. Härligt att bo som vi bor. Att slippa såga ned flera småträd och istället kunna välja den finaste och gräva lite... :)
Det går sakta men säkert här hemma hos oss. Men det gör inget. Min käre make har börjat måla trappen. Och den blir SÅ bra, vilken skillnad lite färg kan göra!
Färgen har en torktid på 16 timmar (!) Så maken målade vartannat steg och väntade ett dygn, men märker att det inte riktigt har torkat ändå... Tror vi får köra med att måla halva trappen en helg, och resten den andra?
Barnen tycker det är lite häftigt att måsta gå på vartannat steg för att inte kliva i målarfärgen :D


1 kommentar:

  1. Fniss! Jag såg mig själv få panik över vilket steg jag SKA kliva på och inte fokuserandes på dom jag INTE skulle kliva på. Mest troligt skulle jag ramla framstupa i ett luftsteg!
    Kramen!

    SvaraRadera