måndag 12 december 2011

Kärlekscheckar

Har ni dålig med fantasi om vad ni ska ge till er käreste/käresta.
Traska in på gallerix och köp et fint häfte med några kärlekscheckar :)

Min käre make fick denna i försenad farsdagspresent av mig, eftersom jag totalt glömde bort den när jag jobbade hela den helgen.
Han har ännu inte avverkat någon av dem.
Men exempel är t ex

Romantisk middag
Helkroppsmasage, med garanterad njutning
Biobesök, du väljer filmen, jag fixar popcornen
och en hel del fler...
Och det avslutas med:

En... du väljer!

2 kommentarer:

  1. Hade ingen aning om att dessa fanns färdiga. Gjorde ett själv till älsklingen för några år sedan. Riktigt trevlig present =)

    SvaraRadera
  2. Mycket smart tips! Jag har gjort ett eget en gång! Skrev fina lappar som jag sen knipsade ihop!!
    Ha en bra kväll! Maaaassa kram!!

    SvaraRadera