tisdag 27 december 2011

Mina julklappar!

Detta fick jag i julklapp :)
Min käre make tyckte nog att jag pratat och väntat lite väl länge (typiskt mig) på att tapetsera barnens rum med tapeten som jämnar ut ojämnheterna... Men jag har ju flera anledningar till att vänta... *harkel*
Jag måste köpa en rulle till, annars räcker det inte till hela rummet
Måste ju känna att jag klarar av det...
Eh... Hmm... Jag måste hitta tålamodet..?
Nä, jag har ingen bra anledning! För på lördag är det jag som fixar en till rulle, och sedan finns det verkligen inte någon anledning till att skjuta upp det!
De andra klapparna hade vänner gett mig, tack snälla ni :)
Tygtomten hade hittat till mig, tack secondhandmamman, för de superfina tygerna!
De två böckerna kom från Minelo, tackar tackar. Ännu mer härlig inspiration.
***
Imorgon visar jag vad jag beställt efter... Snacka om att tappa julsuget. Men det får ni se imorgon :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar