söndag 29 januari 2012

När det är dags att inse fakta!

Hur många gånger förtränger man inte saker?
Jag skulle tro att det är ett X antal gånger per dag... Så är det från min sida iaf.
***
Nu har jag klagat länge nog om att jag ser halvdassigt och att renarna på vägen är osynliga, så osynliga att det börjar kännas lite skakigt att köra bil... Och huvudvärken är ständigt återkommande.
Nu är det dags att ta sig i kragen och göra en synundersökning! Och hoppas de säger:
- Ingen fara Erika! Dina ögon är lika fräsha som ditt sinne. Precis som en fjortis!
***
Här har ni mina favoriter, som jag brukar låna när jag ska spexa lite, min makes militärglasögon :) Love them!

3 kommentarer:

  1. Tycker du passar fint i glasögonen gillar modellen. En synundersökning skulle nog jag också behöva har ofta värk i ögon.Har glasögon på mig när jag tittar på tv och virkar samtidigt då jag märkt att ögonen inte hinner ställa om sig när jag tittar upp. Men de är från när jag var 18 så de skulle nog behöva en uppdatering.



    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Lycka till med det, även om du behöver brillor!

    SvaraRadera