måndag 16 augusti 2010

Auktion

I helgen var det auktion. Och jag var i valet och kvalet om jag skulle dit eller... Men jag och MIN KARL var där, han brukar inte vilja hänga med på auktioner. Barnen sovde hos deras snälla farmor, så vi tog det lugnt och satt stilla för en gångs skull :)
Jag kollade in några saker...

Men tillslut, när vi varit där i 3 timmar så frågade jag när skolplanscherna skulle komma. Bäraren tog fram dem på en gång, det var 2 stycken superfina.
Och tokigt nog tar auktionisten bägge planscher i ett bud! Oj, oj! Det blir dyrt!
Jag klämmer ur mig:
- 100 kronor!
Och jag får dem! Lycka :)

Här är min favorit i form av lingon som numer hänger i hallen, bredvid ytterdörren.




Superfin! Måste fota den andra också, men den är inte ljus och på en växt... :)
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Superfin!! Åhh den passar ju alldeles utmärkt hos er! Ni som har lingon runt knuten! Kunde inte bli bättre motiv! Vilken lycka! / Linda

    SvaraRadera