måndag 14 mars 2011

Andra sover men jag...

tog en joggingrunda!
Men nog satt det långt inne. Att det ska gå så tungt!? Men jag hoppas att det ska gå lättare tillslut, det borde det ju göra :)

Idag har jag fått göra många saker som jag ÄLSKAR!

Vara med min prickiga dotter. Hon hade café där jag fick handla mängder ;)

Prova sy lite. Testade ett nytt sött tyg och gjorde en haklapp.

Tränat min käre brunte.

Sprungit

Städat i form av plocka undan lite samt tråk-dammtorka
Ok, det sistnämnda var ju inte på min lista av roliga saker, men roligt var det när det var klart. Och nu när jag tittar mig omkring ser det inte ut som jag plockat undan en del idag... Hmm.


Kolla vad fina våra tomatplantor blivit!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är! En joggingrunda skulle sitta vääääldigt långt inne för mig just nu. Måste först komma igång med mina promenader. Det är så härligt att kunna röra sig igen. Nu ska jag träna upp kroppen lite så jag orkar med vårbruket i trädgården.

    Kram/ Anna

    SvaraRadera