tisdag 28 februari 2012

Ännu mer tips and ideas...


På torsdag får vår kära pissenissa domen. Ska till veterinären och se om det finns någon medicinsk förklaring till varför hon bara kissar inne, och ibland kommer inget heller. Hon verkar inte må 100.
Jag hoppas verkligen att det går att åtgärda någorlunda enkelt i alla fall, för min dotters skull. Det är ju hennes katt.
Ingen försäkring kan ju bli några kronor i slutändan vid veterinärbasök, det vet väl alla.
Men oj vad jag hoppas att hon kan vara kvar här hos oss, frisk och kry. Haft alltför många som bara tycker att jag skulle sätta en kula i skallen, men nee, jag är och förblir blödig.
***
Håll tummarna!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna på att det är något som är enkelt att åtgärda så ni får ha kvar er katt!
    Angående "kula i skallen", så fick vi bara såna förslag av hundägare. Konstigt det där?! Morr.

    SvaraRadera