måndag 6 februari 2012

Helgen


som passerat arbetade jag. Och det var på "gnäll´n" att jag skulle tagit mig de 13 km med bil, bilen skrek plågande vid start... -37 var den lägsta tempen. Men nuförtiden är det i princip "blia" :) det blir nog ca -15 idag.
***
Förutom arbete så hittade jag en stickning som jag glömt/ förträngt/ fullkomligt ignorerat från förra vintern. Men jag tog tag i den och helt plötsligt var det ett par härliga tjocksockar till yngsta gullegrisen.
heja! heja!
***
Pållarna har endast varit ute mitt på dagen i några timmar. Och för ovanlighetens skull har även lillskorven gillat sitt täcke :)
Nu ska jag ta tag i kameran så att ni får bilbevis på att det händer något här i huset!
Ses snart!

2 kommentarer:

  1. Nemen har ni rent vår?! Vi har fortfarande -32,4 här uppe...

    SvaraRadera
  2. Har precis hittat hit till din sida.
    Jag känner ofta också så där, att jag är i fel tid. Allt ska gå så fort och allt handlar bara om pengar och flaschiga jobb och kontaktnät...inte allt förstås, men det mesta.
    Tror att det var annorlunda förr.
    Jag lägger upp din sida på min blogglista om det går bra.

    SvaraRadera