lördag 23 juni 2012

Hur negativ får man vara?

Tycker inte om att skriva negativa saker här... Men nu är jag less!
Jag måste få gnälla ännu en gång.
Har kämpat med min lilla ponny sedan i förrgår. Någon form av kolik verkar det vara.
Det är jobbigt att inte kunna hjälpa så han blir frisk, det syns så väl på honom att det
inte är tipptopp. Men det är klart att det är ju det som är baksidan med att ha djur.

Veterinären har varit här i två omgångar...

Tidigare i vår förlorande jag två kaniner också... Ni minns honan som skulle ha ungar,
men det gick inte vägen.
Och för snart en månad sedan avled min belgiska hare efter en misslyckad kastrering.

Det känns tungt. Vilken start på semester!
Men barnen har i alla fall sin far som har underhållit dem och varit på midsommarfirande när jag promenerar med Pålle.

Mitt hopp går upp och ner. Ena stunden tycker jag att jag ser en förbättring, men timman efter sämre...


Håll tummarna för Prillekillen nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar