torsdag 21 juni 2012

IIIIIIIIIIIIIH!!!

Semester, semester, semester! Fy fasen vad härligt. Aldrig nånsin har jag varit så nöjd över denna välkomnande semester. Och då får det vara vilket väder som helst, jag har ju ändå SEMESTER :D


Så här ser det ut lite varstans i vårt hus för tillfället. Vi byter el i hela huset samt i laggårn. Det vi har är ditsatt kring 50-talet trodde elektrikern.


Jag känner mig lite som en fånge i mitt eget hem när han är här och fixar. Men snart är det klart. Troligtvis under nästa vecka! :)


Och då ska det se ut på detta vis...


Kolla nedanför...
Jag formligen tiggde mig till en "ko-tavla" av min svägerska! Tack snälla söta rara!


Detta skåp ska jag måla någon gång i framtiden, under semestern, hoppas...



Hittade detta i ett reklamblad idag...

Ett gammalt talesätt säger...
att midsommarnatten inte är lång men
sätter sju och sjuttio vaggor igång!

Så ha en riktigt härlig midsommar!

1 kommentar: