onsdag 29 december 2010

Äntligen!


Har jag fått tummen ur!


Jag har försäkrat min nya fin Pålle :)

Och som vanligt ska jag ta i ända från tårna... så jag har försäkrat honom för allt som jag kan försäkra honom för!


----------------------------
Vad gäller nyårslöften så har jag kommit fram till några konkreta mål , som ska brytas ;)
- Sluta med godis! (För det äter jag VARJE dag)
- Sluta svära! (Önskar jag kunde skriva som föregående, men nu är det i varje mening... tyvärr!)
- Spara pengar. (Sluta köpa små tjafs)
- Ta tag i några av mina drömmar! ( Hästträning, vilket jag redan satt igång med :) och en annan jätteviktig sak för att kunna må bra)
- Osynliga öronproppar. Skita i vad vissa skitsnackarpersoner säger!
- Att kunna ge mig själv beröm någon gång, jag är ju faktiskt bra, vad än skitsnackarpersonerna säger!

Skulle kunna skriva att jag ska motionera mer... men med nya Pålle rör jag mig ännu mer. Och då räknar jag ridning och körning till motion, för jag är mör efter en ridtur.
Dessutom hökörning och mockning hör ju också dit.
Är ändå inte en sådan person som sitter och ser film eller slöar framför tv:n.

Ja, då får vi se vad som funkar detta år ;) Jag sätter högt på att godiset kommer att kollavippa! Ja, och att ge mig själv beröm. Men det tror jag många är dåliga på.
Det är väl ofta så, tycker en person bra om sig själv, så är personen ifråga dryg. Klagar personen för mycket på sig själv blir iallafall jag väldigt less på att höra det. och man peppar personen och säger hur duktig den är... Jante du jante...

Pepp, pepp till mig själv! Klapp, klapp på huvudet, here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar