torsdag 30 december 2010

Och min far hade rätt...


i att jag skulle lämna en brunrand i brallan när Pålle verkligen tog i, i traven...
Hann tänka mycket under de 3 kilometrar han stegade iväg...
- Var det jag som skulle ge mina barn rädsla för hästar!?
- Hjälpas vad svag jag är!
- Jag MÅSTE börja träna mina armar!
- Jag måste lära mig att köra på riktigt.
- Jag måste våga brassa ORDENTLIGT nu!
- Harremin! Var det volten påväg hem som utlöste hans startreflex!? ( Måste ha varit det... voltstart och sedan som en explosion i startsnabbhet)
Jag lär mig något av den Pållen varje dag, oj oj oj! :)
Har nu duschat ;)

2 kommentarer:

  1. Låter som en häftig eftermiddag det där!!

    Ja det är oroligt vad mycket man hinner tänka under så kort tid!


    Lycka till med brunranden!:)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Vi önskar er ett gott nytt år!!

    Hoppas ni får en bra och skön kväll i kväll!

    Hälsa familjen!

    / Kram från fam. Hofverberg

    SvaraRadera