söndag 10 oktober 2010

Dagens hissa och dissa!

På rix morgon zoo brukar de ha hissa och dissa. Helt enkelt saker som de hissar och en del som de dissar.

Min dagens/ veckans DISS är...
Om du lägger ut något på annons, visst har du LITE ansvar ändå att försöka få saker och ting att fungera..? Är du inte säker på hur du ska göra, lägg inte ut annonsen då! Ändra inte innehållet. Och skriv inte dina egna totalt tokiga regler på ett kontrakt!
Har du nu ändrat dig..? Ha modet att säga det till berörda parter istället för att ignorera samtalet. Blä!

Dagens HISSANDE är...
Underbara vänner som finns där när man minst anar det! Som verkligen tycker om mig för den jag är och totalt helhjärtat accepterar min omogna-fjant-själviska- attityd. Som tycker att jag inte behöver trycka ner mig själv, utan jag, är bra! Tack till er underbara att jag får ha er i min närhet tillsamans med min familj :)

1 kommentar: