fredag 15 oktober 2010

Jag tror att jag ska... go with the flow!

Tror jag ska hänga på trenden lite.
Har ju lite för många intressen på min fritid, så varför inte klämma in ett intresse till!?
Alltför många i min närhet har satt igång, börjat träna och är superduktiga.
Man blir ju lite nyfiken på hur det skulle gå om jag nu skulle kunna röra på rumpan någon gång..?

Nu är jag inte den personen som sitter stilla hela dagen, eller tittar på tv för mycket. Men jag anser att kroppen blivit annorlunda eftersom jag inte rört mig ordentligt med riktig motion sedan jag fick barn, 8 år har gått sedan jag motionerade flera gånger i veckan. Mitt mål är att t ex få en jämnare kropp. Istället för att ha en stor skalle och aparmar så kanske jag kan börja se ut som Arnold på armnivån alltså, ja, kanske bryta lite på tyska, det vore pricken över i:et :)

Jag har djur som jag sköter om varje dag, hämtar spån, hö... Jo, men riktiga pass vore nog något tror jag. (Och nu menar jag inte bara de pass som min käre sambo tycker att vi ska köra i sovrummet)
Ja ja, vi får se hur det går. Tycker att min självdisciplin har dalat ju äldre jag blivit, det borde ju blivit tvärtom.

Men jag har ju motionerat 1 dag, heja heja! (Kanske tar en vilodag imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar