lördag 30 oktober 2010

Min kväll!



Eller, får väl dela med mig lite... Ladies night heter det egentligen ;)
Helt underbar show!
De måste vetat att jag fullkompligen ÄÄÄLSKAR 80-tals musik :) Fick höra många fina låtar.
Måste nog ta och göra om det här något fler år. Det rekomenderas starkt!
Ska försöka mig på att lägga upp en film också, men det ville sig inte idag.
Ett plus var god mat samt läckra dansare, grymt läckra dansare
Eftersom jag är otroligt kändiskåt så fick jag i alla fall vara med på samma bild som grabben som shoppade tillsammmans med sin morsa. Jag tyckte han var skitjobbig att titta på på TV. Men han höll ju käft igår, så det gick riktigt bra ;)
Har aldrig varit ett större fan av Andreas Johnsson... men efter att ha hört Glorious live så tycker jag att den låten ger rysningar (härliga rysningar)
Att höra Martin Stenmarks sjumilakliv gjorde att jag bölade friskt.
Stephen Simmons har en lika underbar röst nu som då (när han Tears never dry hade sina gulddagar) och hans start på "natten" med låten All night long (Lionel Richie) fick kvällen att börja såå härligt!
Killen i långt hår, som spelade guns and roses- sweet child of mine, som faktiskt varit med i gruppen Blond (låten: bara hon älskar mig) var grym!
Brolle tycker jag fortfarande är dryg, men ganska cool...
Att se Måns Möller dansa till Girl´s just want to have fun... ja... hmm... vad ska jag likna det med..? Glädje! :)

1 kommentar:

  1. Låter som ni haft det riktigt, riktigt bra :) Härligt med en tjejkväll!
    Lät som något jag också kunnat gilla, även om jag var skeptisk mot killarna som var med ;)
    Kul hur som helst att du fick se och höra din efterlängtade Martin :) Kram!

    SvaraRadera