fredag 19 november 2010

Award!


Men harreminnjee!
Fick denna av härliga secondhandmamman :) Tack och bock.
Ska visst berätta 7 saker om mig själv... (borde inte bli svårt eftersom jag ganska ofta bjuder på mig tycker jag)
1 Blir extrem när jag vill något, det ska vara exakt och precis, och på mitt sätt.
2 Skulle aldrig ha barn... Har två underbara döttrar! Skulle aldrig amma... Har ammat i sammanlagt 2 år!
3 Har få, med otroligt noga utvalda, superfina, underbara, och härliga kompisar. Kvalitet istället för kvantitet!
4 Har alltid varit intresserad av djur. Har några själv och hoppas att stallet skall få en inrymma en stor häst snart :)
5 Har lärt mig att säga förlåt när jag gjort fel och menar det. Är stolt över detta!
6 Enligt min karl har jag inga hämningar... Jag säger det jag tänker. (Både positivt och negativt)
7 Ser jag en häst och hör bra musik så gråter jag, så är det bara! Det är såå vackert och underbart!
Ska skicka denna vidare till 7 andra, men jag har inte riktigt såå många att skicka till... Men jag skickar till min svägerska: Vita hjärtan på tråd
-Som vinnare ska du kopiera in denna i din blogg.
-Tacka och länka till den du fick priset av.
-Skriva 7 saker om dig själv.
-Skicka vidare awarden till 7 av dina vänner.

1 kommentar:

  1. Grattis, alltid kul med utmärkelser :).
    Fint hem du verkar ha.

    /Mia :)

    SvaraRadera