onsdag 3 november 2010

Pms- blomma

Ja, här sitter jag och har kollat igenom dagens skörd av hästannonser. Det optimala för idag låg på 33´ och 67´, som fått eller hur..?
Men en dag finns den där, mitt framför ögonen på mig och luktar helt gudomligt, som hästar gör :) Tänk att få slänga sig på och träna en egen pålle. Det är en dröm som heter duga.

Har alltid haft häst fram till högstadiet, då det blev andra intressen tyvärr. Men livet har just börjat, så det är nog dags att införskaffa en till mig med. Men, det ska ju passa på alla sätt och vis.


Jag citerar:

- Du är inte så rik va? (tjejen som hade den 1:a fina hästen)


Sådana frågor undanbedes tack! ;)
Klämmer in en bild på en blomma som symboliserar pms-problem...















1 kommentar:

  1. Men Gud! Hur kan man säga nåt sånt?
    Lycka till i det letande!

    SvaraRadera