måndag 29 november 2010

Kan det verkligen vara så?

Att det är min tur nu?
Att jag inte har det längsta tålamodet, det är jag känd för...

Men jag trodde inte riktigt på det där: "Jamen, det finns sååå många hästar, det är bara att vänta så ska du se att helt plötsligt finns han där"
Men nu är det dags :)
Har börjat förbereda inför den store pållen som ska komma, men exakt NÄR vill jag inte säga.

Är så rädd för att det kommer att bli något galet. Att familjen blir sjuk eller något annat. Eller, rättare sagt: spiksäker, att det kommer att bli något som sätter käppar i hjulen...

Men det är bara att hålla tummarna!


Obs. Det är inte denna pålle. Men de står nästan grannar :)

1 kommentar:

  1. Åhh så spännande!!! Håller alla tummar och tår att inget går snett denna gång men du måste ju ha haft extremt otur tidigare, knappt att man tror att det är sant!

    Hälsa familjen!

    /Linda

    SvaraRadera