lördag 21 maj 2011

Härliga dagar!

Det är kanske därför tiden bara springer iväg :)
Iförrgår tog vi en stadstripp, bara någon timme för att fixa några ärenden. påvägen hem såg jag ett ställe som sålde billiga blomster, så det blev naturligtvis ett stopp där.
Tycker 10 penséer för 60 kronor var bra.
Fick dessutom en guidad tur av damen som arbetde där, supergullig! Tvä gigantiska växthus gick vi genom... Jättefint och prydlig. Massor av växter. T ex pelargonier för 20 kronor, ja, ni såg rätt, 20 riksdaler! Men tyvärr tog de inte kort, så det blev bara penséerna.
På gården spatserade ett gäng brahmahöns också, tama och jättesnälla!
Jag tänkte att det inte lönar sig att ta med kameran, så tyvärr blev det inga bilder därifrån...
Idag mötte jag en härlig brutta som sa att hon letat åt min blogg, och tyckte den var skoj. Det sådana som hon som jag tycker det är roligt att skriva för :) Så, hoppas du läser detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar