torsdag 26 maj 2011

Tänka sig




vad fint det kan bli med lite blomster!
Mina hemmaodlade har inte börjat blomma än, så jag håller tillgodo med de penséer som jag inhandlade förra veckan :)
För många år sedan fick jag ett bakbord extra inpå det jag ropade in, och jag ville verkligen inte ha det! Usch, sa jag till min karl, bränn upp det!
Men, snäll och eftertänksam som han är så gjorde han inte det.
I höstat kom jag på att det skulle kunna fungera som plantbord. Men fick lite smått panik när jag kom på att jag bett honom att elda upp det!
Men han sa bara lugnande, det ligger ute i veboa ;)
Har inte piffat till det särskilt mycket eftersom jag inte fått använda det ordentligt än, men det kommer väl när den riktiga sommarvärmen kommer :)
Håll nu tummar och tår för mig och Pålle under lördagen... Vi ska in och träna på banan! Och utlovat väder: REGN. Men det skiter jag i! Nu ska det äntligen bli av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar