fredag 6 maj 2011

Några gamm-grejer

Det var länge sedan jag visa något jag sytt. Och oftast har det blivit något litet bara...
T.ex. snuttefiltar! Min blivande mans kommentar var:
- Men varför!? Har du sytt ihop två tygbitar, det kan ju jag också!
Och håller väl med honom lite ;) men det är inte till vår familj utan till någon annan. Men kanske får ge bort i present någon gång :)


Jeansförklädet sydde jag av ett par jeans som aldrig blev använda.


Annars så börjar jag ha riktig panik inför bröllopet! Redan!
Jag har inte ens vågat drömma om att röra tyget jag köpt till klänningen... Phu!
Jag ska ge det ett försök, men jag blir nervös bara jag tänker på det. Och jag har lite problem med ryggen, vet inte hur jag kan göra knäppningen snygg! Klurar och klurar, utan att kunna klura ut det... Papper ska skrivas och planeringen känner jag att jag inte har någon koll på.


MEN GIFT SKA JAG BLI I ALLA FALL! :)






Det finns så många härliga kärlekslåtar...
Här är en av de bästa: Calleth you, cometh I Så sant, så sant...

4 kommentarer:

  1. Ja en dag så händer det!! Att du får en vision hur det ska se ut i ryggen! Ska bli så spännande att se och jag är bergsäker på att du kommer att fixa det gallant!! Grattis i efterskott! Såg att det skulle vara kaffebjudning idag men vi kunde tyvärr inte komma! Kommer så snart vi bara kan.

    Ja det är mycket planering med bröllop, mer än vad man tror men så vill man ju att den viktigaste dagen i ens liv ska bli alldeles så som man vill ha det!!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Här kommer mitt förslag till bröllopsvals!! =)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  3. Vad sur jag blev, glömde klistra in mitt youtubeklipp och sen såg jag bröllpsprogrammet på 4:an igår, då har dom snott grejen rakt av!! Skandal! Så nu är det inte lika kul, men ska klistra in den denna gång! =)
    http://www.youtube.com/watch?v=Vqiw-Kqtlr0

    SvaraRadera