måndag 2 maj 2011

Trädgårdsdrömmar



I år har jag skrivit upp på en lista på vad jag tycker är viktigast att fixa i min trädgård. Just för att jag har en förmånga att glömma, eller kanske förtränga ;)


- Rensa ut gammal jord i mitt växthus och självklart lägga in ny*


- Lägga på ett nytt plasttak.


- Flytta rabarber till ett soligt ställe med ny jord*


- Införskaffa fler odlingslådor*


- Flytta jordgubbar till potatisland och viceversa.


- Snickra ihop en maskkompost. (Min karl har halverst lovat)





Mmm, det är en del av idéerna...
Och otroligt nog har jag redan gjort en del av dem, de med stjärna är avklarade :) Klapp på axeln till mig. Det känns i ryggen när jag skottat ut jord ur växthus och burit runt en massa saker.



Lånade bilder. Snart kommer bilder från min nya kamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar