onsdag 27 april 2011

Mycket riktigt!

Efter 13-tiden igår var jag på min normal-fattiga nivå ;)
Det går lite pengar när jag ska handla till barn, hästar och trädgård... Men nu räcker det ett tag, sisådär en månad.


Jag frågade min barn om de hade tid och lust att svänga om på Röda korset i Lycksele också innan vi åkte hem. Och det blev ett ja, efter en pizza.




Där hittade jag nu mitt fynd för 5 kronor. Nu är den fulländad, min samling av Wilhelm Mobergs: Utavandrarna, Invandrarna, Nybyggarn samt Sista brevet till Sverige. Igår blev det Utvandrarna som blev pricken över i:et. I ett års tid har jeg letat efter en gammal upplaga till ett pris som inte skulle vara mer än 15 kronor per bok. Äntligen!



Det blev även en del andra äldre böcker av Harry Martinsson bl.a. Hittade en fin H.C. Andersen sagobok som jag inte heller kunde motstå.


Guldfynd blev besökt av oss också. Lite shopping inför bröllopet :) Mer bilder kommer...

2 kommentarer: