torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag!



Idag har jag hunnit vara ute och springa en runda. Och jag tror tamefaan att jag var nära döden. Sprang dessutom inte i sinne utan jag tycker att det var ganska lugnt. Kondis, vad är det? Jag vet då inte än, eftersom jag inte träffat på den ;)
Skulle springa en för mig perfekt runda. Men jag vände och tog en annan sväng p.g.a. min rädsla för björnar... Dumt? Joo, men jag kan inte skippa tanken att jag kanske en dag står mittmellan mamma björn och småknattarna. Fy sjuttsicken!
Men åandrasidan skulle jag kanske har fortsatt den svängen och fått lite extra fart i benen ;)

Igår kom min käre sambo på att helt plötsligt åka till Lycksele för att spela bowling! Wow, vad kul. Och dessutom ännu roligare att ungarna nu kan vara med och spela. Skitskoj.
Då hämtade vi dessutom min symaskin som blivit lagad, så nu är det bara att sätta sig och försöka sig på en brudklänning :)

Framöver ska jag lägga ut kort på vad vi fick hem idag... Och det är inte löss, pest eller vinterkräksjuka ;)


Jag kommer att jobba hela helgen, min jobbarhelg börjar kl 16 idag och slutar inte förrän kl 15 på måndag. Men varje ledig minut under helgen kommer att tillbringar ute :)


Ha en riktigt härlig påsk!

2 kommentarer:

  1. Oojoj... jogging tur kan vara rena rama tortyren! Hemskt är rätta ordet... jag avlider när jag springer så jag går istället... Det fu nkar faktiskt precis lika bra... om inte bättre om det är viktnedgång man är ute efter.

    Jobbigt med jobb påsk... hoppas du får tid att njuta ordentligt när du är ledig!

    Glad påsk!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Såg denna på en annan blogg, visst var det sista mönstret?

    http://dollybirdretro.blogspot.com/2011/04/loppis-abstinens.html#comments

    KRAM!

    SvaraRadera