lördag 9 april 2011

Ännu ett evenemang bokat!


Till hösten smäller det igen!

Ännu en gång ska jag och systrarna ut på gallej. Och eftersom det var krövla trevligt på Ladies night i höstas så får det bli en gång till.

Såg en annons i tidningen igår om vilka som skulle medverka. Skrek inte rätt ut när jag såg vilka det var, men tycker att det ändå ska bli intressant att få se. Dessutom var ju dansarna gudomliga... :)



Jag missade varje program av Så mycket bättre... Tyvärr. Men låtarna som artisterna gjort om har jag hört lite då och då. Tycker September har gjort två superlåtar: Petters Mikrofonkåt och Plura (Eldkvarns) Kärlekens tunga (vilket är dunderbra original)

Lyssna och njut!


1 kommentar:

  1. Hej!
    Låter skoj med Ladies Night, det har jag aldrig varit på.
    JAg missade också det där programmet, det är så för mig ibland att jag inte fattar att det kanske är värt att se innan det är över.

    SvaraRadera