lördag 9 april 2011

Du härliga lördag!



Idag har jag...


Fotat lite. Härligt att våren är på G!

Idag damp jag ned i en solstol i en timme, och somnade. Superhärligt :)

På vårt lärkträd ska det placeras en ny holk, som jag vann på Norsjöslöjdarnas årsmöte. Superfin, med metallförstärkningar så att våra hackspettar inte förstör för småfåglarna i år igen.




Har även beslutat, efter en hel del grubbel, att skicka min gamla husqvarna symaskin på reparation, eftersom jag tycker en ny är liiite för dyr för mig just nu. Tror att det blir kring 10 papp om jag siktar in mig på en jag skulle vilja köpa. Men det är bara att spara.


Men det är massor som jag skulle vilja spara till. Skulle kunna göra ett eget inlägg om det ;)

1 kommentar:

  1. Åhh det lät väldigt skönt att sova i en solstol!!

    Jag ska rappa på med mitt syprojekt så att du får tillbaka symaskinen!!!:)

    Ja mycket vill man spara till.. suck! Vi satt just och klurade på hur dyrt det skulle bli att bygga om lite på vår altan... man vill inte veta!! Fort blir det pengar!! Spara, spara och så är det ju så mycket annat man vill!!

    Känner att en lotto vinst inte skulle sitta helt fel!

    Hade´gott!

    Kram Linda

    SvaraRadera