torsdag 7 april 2011

Tacksamhet!


Tänk så mycket jag har att vara tacksam över!


Visst finns det stunder när man tycker allt är åt skogen, men de kommer mest när jag är riktigt trött. Men tänk då hur mycket som överväger allt negativt. Det beror ju bara hur man vrider och vänder på saker och ting!



Ska jag börja rabbla..? ;)



- Underbar familj som jag älskar, och som älskar mig :)

- Ett fint hem, där jag trivs.

- Att få utöva mina intressen

- Få stöttning av familjen

- Har turen att ha ett fast arbete

- Frisk

- Ha naturen kring knuten, och alla förbenade hackspettar inpå ;)


Jag är sååå himla stolt ikväll över mina fina döttrar som går ridlekis. De kämpar på och blir duktigare och duktigare.


Ridläraren kommer till mig och påpekar att den äldsta måste få börja ridlektion istället för ridlekis till hösten så hon får rida själv och utvecklas mer. Detta istället för att jag ska leda henne runt och springa med på banan. ( Mina pållar är inte "evil"... De får bara en reflex i ögonen...)

Jag spricker av stolthet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar