söndag 17 april 2011

Ännu mer bröllop!

Jag längtar så in i... till den stora dagen :) Och jag hoppas att vi kommer att få fint väder (även om det sägs att det ska regna lite på bröllopsdagen så blir det ett lyckligt liv tillsammans) så att vi kan hålla vår vigsel hemma på gården som vi tänkt. Så här gjorde vi våra inbjudningar... Enkla, fina. Vi hade med en dikt överst på inbjudningen. Om ni är SATC-fan som jag så kanske ni känner igen den...


Can we achive our pupose to live together

Be calm- love me- today- yesterday

what tearful longings for you- my life- my all

Oh continue to love me

never misjudge the most faithful heart of our beloved.

ever thine


ever mine


ever ours


Ludwig van Beethoven, Immortal beloved

4 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar! So do I!
    Blev glad när jag såg att dikten fick vara med. Så passande i sammanhanget :)
    Tror dock ett "y" smög sig in i raden längst ner? Kraam

    SvaraRadera
  2. Det är tur du håller koll! :) Så går det när man vill ut i det härliga vädret och bara ska tvär slänga iväg ett inlägg... Kram. obs. det är ändrat nu ;)

    SvaraRadera
  3. Den var så fin - inbjudan!! Har det på kylskåpet så vi ser inbjudan varje dag... åh som vi länktar... men jag gissar att ni gör det ännu mer!!:) Håller tummar och tår för att vädret ska hålla!!!!

    SvaraRadera
  4. men åh, ska ni gifta er? vad kul!!! :)) grattis!

    SvaraRadera