tisdag 12 april 2011

Att få tummen ur...





Ska det vara så svårt egentligen? Just att få tummen ur i vissa lägen.

Svartfärgen köpte jag för ungefär ett år sedan, och tanken fanns redan då att jag skulle måla om gungstolen som står i köket. Men under vinter har jag inte så många möjligheter att sprutmåla något eftersom det ska torka i rumstemperatur.

Men äntligen blev min bruna gungstol svart :) Och jag är supernöjd!


Har också satt om pysslingkragarna och penseérna, det var på tiden. Har försökt mig på att odla en hel del av dem, eftersom det är mina favoriter. Hoppas nu att det blir några som överlever min behandling.

1 kommentar:

  1. Vad snygg den blev! Jag har en som står i vårt torp i väntan på behandling. Hade tänkt måla den vit men nu blev det rörigt i lilla huvudet... Hmmm, svart var JÄTTE fint!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera