fredag 12 augusti 2011

Återvinningsstationen


kan vara en riktig guldgruva, har jag hört flera säga.
Medan jag har påpekat att man faktiskt inte får ta saker därifrån.
Men för två veckor sedan haffade jag en man som skulle slänga denna ståtliga cykel.
Jag får en sådan tok-känsla när jag får syn på det jag vill ha.
Fick höra en kommentar på auktionen som var förra helgen:
"Du blir så himla glad när du kommer hit för att betala och hämta dina saker" sa de som satt och tog emot betalningen.
Och det kan jag nog hålla med om... Jag är en känslomänniska som visar vad jag känner.
Är jag ledsen= GRÅT och SKRIK!
Arg= Fruktansvärt ARG! ( Och tyvärr blir jag så arg att jag börjar att gråta)
Glad= JÄTTEGLAD! Inklusive hopp och studs, med hurrarop och lite Yiiiha!
Lite småfix, joo, men va fasen. Den funkar fint, förutom att det blev punka på riktigt efter 1 km... Men, men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar