fredag 5 augusti 2011

Norsjöslöjdarna

på Medan i Norsjö igår gick suveränt bra och det var nästan alltid någon inne i lokalen och kikade på alla fina saker :)
Jag som hade gruvat mig lite...
Träffade många människor som jag kände igen, skoj!
En gammal klasskompis t.ex. som jag inte pratat med på ett och ett halvt år. Och vi som hade så bra kontakt förr. Men nu blev det en liten paus, tyvärr. Och jag kan erkänna att jag inte är den bästa på att höra av mig... Men härligt att prata och känna att det inte alls kändes som ett och ett halvt år sedan :)
Och självklart fick jag vara linslus dessutom, skoj!
Tidningen Västerbottningen var dit och haffade oss som arbetade igår. Bild i tidningen och ett par helt unika, smarta utlägg från mig... :D NOT! Nä, skämtochsido, i tidningen ska vi vara i alla fall. Redan nästa vecka... Spännande!
Idag ska jag och kidzen heja på pappi i familjen som ska spela volleyboll i regnet. Norsjö Beach håller igång hela helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar